donderdag 10 mei 2012

Dagje uit? Pleisters mee!

Deze Writing Berry staat voor haar neefjes beter bekend als Tante Berry, en samen met tante gaan ze graag op pad. Naar de dierentuin bijvoorbeeld, een pretpark of het Dolfinarium. En ja... ook dan kan een ongeluk in een klein hoekje zitten... Dus wat heeft deze tante altijd bij zich? Juist. Pleisters.


Omdat ook een klein wondje het nodig heeft om schoongemaakt te worden, neem ik meestal een etuitje mee met wonddoekjes - want een flesje gaat vaak lekken - en natuurlijk kinderpleisters. Eerst schoonspoelen met een beetje water, drogen, wonddoekje erover, vrolijke of stoere pleister erop... het is eigenlijk een beetje omslachtig en we worden er allemaal ongeduldig van. Want het neemt toch wel kostbare speel- en kijktijd in beslag. En de vorige keer was ik nog vergeten om de wonddoekjes aan te vullen ook...

Nu kreeg ik onlangs het persbericht van Betadino kinderpleisters onder mijn neus geschoven: desinfectiepleisters. Blijkt dat in het wondkussentje Betadine zit. Dat is handig. De kinderpleisters zijn vrolijk versierd met groene en roze dinootjes. Bovendien zijn ze waterbestendig en blijven ze goed plakken. Betadino zit nu ook in een handig bewaarblikje - geen gerommel met doosjes die opengaan in de tas - met een pleistermix: kleine, grote en speciale ovale voor de knie of elleboog. Driemaal raden wat er de volgende keer in de tas meegaat? Juist, mijn vrolijke Betadino blik - met pleisters.

Ook handig voor tante zelf trouwens...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.