vrijdag 20 juli 2012

Momma’s got a brand new bag

Zo vaak als wij dames van schoenen wisselen, zo vaak wisselen onze tassen met ons mee. Hoewel ik een standaard ‘hier past alles in en die sleep ik daarom ook overal mee naar toe’-tas heb waar ik ook zeker geen afstand van zal doen (er staat namelijk een zelfgemaakte foto van mijn favoriete dolfijn op) mag ik toch ook graag met een chique tas op pad wanneer de gelegenheid zich voor doet. Zo heb ik een metallic blauwe Dark Daisy handtas met schouderband en een zwarte clutch met even zulke zwarte glitters met een metalen ketting als schouderband voor als ik zin heb in rock chique. En ik heb een heel schattig champagnekleurig minitasje voor als je echt alleen maar je mobiele telefoon en lipgloss mee hoeft te nemen. Zo heeft iedereen wel zijn favoriete tassen. De trend deze zomer is in ieder geval voor de clutches – we hebben ze op iedere rode loper gezien – in allerlei kleuren en afwerkingen.




Rose in roze met blauwe accenten van Picard / mintgroene clutch van Vila, afgezet met goud / retro & ready voor de Olympische Spelen in London met Gola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.