donderdag 5 juli 2012

Movie Nails

Een tijdje terug heb ik het gehad over een statement maken met je nagels. Ik ben helaas niet gezegend met lange nagels, maar ik hou er wel van om mijn nagels te versieren. Het liefst door het combineren van kleuren. Nu draag ik Mesmerized van Essie als basecoat en Gone Gonzo! van OPI uit de Muppets Movie limited edition lijn als topcoat. Mesmerized is een mooi strakblauwe effen kleur. Gone Gonzo! een hoogwaardige blauwe glitterlak met grote zilveren pailletten erin. Helemaal iets voor mij dus. Ik hou wel van een glittertje. En van de film. Leuk dat er tegenwoordig qua merchandise ook aan de meiden wordt gedacht!



Zoals de limited edition serie van OPI voor de nieuwe Spider-Man film. De kleuren met en zonder glans zijn allemaal geïnspireerd op deze webslingerende superheld. Your Web or Mine?, Call Me Gwen-ever, Just Spotted the Lizard en My Boyfriend Scales Walls zijn enkele tot de verbeelding sprekende namen van deze limited edition lakjes. OPI staat bekend om de grote flacons (15 ml) en de langhoudende lak. Kun je niet kiezen? Dan is er altijd nog de verzameldoos met vier miniflacons.

Een echte musthave voor deze zomer is overigens Nothin’ Mousie ‘bout It, een vrolijke, sprankelende glitternagellak met hartjes uit de OPI Vintage Minnie Mouse lijn! Schattig en vrouwelijk tegelijkertijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.