zaterdag 1 maart 2014

De Februari van Writing Berries

Wie mij kent weet dat ik graag overzichtjes maak. To do lijstjes bijvoorbeeld, maar ook overzichtjes van alle artikelen die ik voor mijn blog schrijf. Omdat februari een knotsgekke maand was met veel leuke events, maak ik voor deze gelegenheid ook een overzichtje, met daarin de hoogtepunten van afgelopen maand, althans, dit waren hoogtepunten voor mij. Veel leesplezier en kom ook eens langs op mijn Facebook-pagina voor de laatste nieuwtjes!


Poopy Cat de volledig biologisch afbreekbare kattenbak kende een bijzondere lancering in GaiaZOO. Ashrad de leeuw mocht hem namelijk uitproberen! En dan leverde mooi momenten op voor een bijzonder product.

Om het heden te kennen, moet je weten wat er achter je ligt in het verleden. En vooral de evolutie van de dinosauriërs houdt velen bezig. Groot en klein leert over de dino’s en de evolutie in een bijzondere tentoonstelling in Post Rotterdam: Living Dinosaurs

Innocent Smoothies reikte deze maand de cheque uit aan het Nationaal Ouderenfonds met een bedrag van € 25.000,-. Dit heeft de Goedgemutste Breicampagne namelijk opgeleverd. En deze opbrengst komt ten goede aan de BoodschappenPlusBus van het Nationaal Ouderenfonds.

15 maart gaan er over de hele wereld mensen de straat op tijdens de Global March for Lions. Leeuwen worden ernstig met uitsterven bedreigd. Geef de leeuw ook een stem en loop mee, want hoe meer mensen opstaan voor de koning van de dieren, hoe beter we hem en zijn familie kunnen beschermen.

Het is nog winter, maar we kijken al vooruit naar de lente en zomer. Nailart en nagellak gaan weer de aandacht trekken. En deze heerlijke snoepkleurtjes mag je natuurlijk niet missen! Geef je nagels één kleur of lak ze allemaal anders! Ook nailart blijft helemaal hot.

Ook de dierentuinen en natuurorganisaties hadden veel te vertellen deze maand. In Nieuws uit de Natuur van 26 februari staan 6 nieuwsberichtjes op een rij. Van heuglijk geboortenieuws tot een triest verlies.

En er was natuurlijk nog meer: zo was mijn hondje jarig, vierden we Valentijnsdag, de Nationale Pistache dag en de Internationale Polar Bear Day en kwamen er nog meer leuke make-up trends voorbij. Welk artikel van afgelopen maand vond jij het leukste om te lezen?
Meer foto’s van Poopy Cat en Living Dinosaurs vind je overigens op Facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.