donderdag 16 oktober 2014

Injections of inspiration goodie bag

Meestal krijg je als blogger of journalist na een persevent een goodie bag mee. Hierin zit altijd persmateriaal – handig om later alles eens rustig na te lezen – het besproken product en beeldmateriaal. Soms zit er nog een extra cadeautje in. Omdat het Injections of Inspiration event zo veelomvattend was, vind ik het leuk om dit keer eens met jullie de goodie bag in te duiken en de gekregen producten te bespreken. Duik je mee?


Greenland: douchen met slagroom
Tijdens de geurtest droomde ik al helemaal weg bij de geur van steranijs. Ik was daarom extra blij met de Greenland Fruit Emotions shower mousse in de geur Strawberry-Anise (aardbei-anijs). Het woord mousse is hier toch wel onderschat. Het zou ook shower whipped cream mogen heten. De mousse voelt namelijk aan als slagroom op je huid. Het is zo heerlijk zacht dat je bijna niet voelt dat je je huid tijdens het douchen ermee omhult. En de geur! Verrukkelijk gewoon! Ik ben fan. Er zijn ook andere geuren verkrijgbaar. Ook van Greenland is de Milky Handcream Coconut-Lime (kokosnoot-limoen). Ik ben sowieso al fan van handcrèmes, maar dit is toch zeker wel een blijvertje: een geur die je wegvoert naar een tropisch eiland en heerlijk zachte handen. Put the lime in the coconut en verwen je handen.

Zilla: chique accessoires
Een tijdje geleden schreef ik al over de haardonut van het nieuwe accessoiresmerk Zilla. Maar Zilla is zoveel meer dan alleen een haarfashion merk. Het heeft namelijk ook leuke, hippe armbanden, stijlvolle oorbellen en zelfs ringen in het assortiment. De goodie bag bevatte veel bling bling (daar hou ik van) en ik heb de bloemenspeldjes en het leren armbandje met studs al meerdere malen gedragen. De mooie afwerking en het oog op trends zorgen voor echte musthaves. Nu moet ik alleen een outfit bij elkaar zoeken zodat ik die grote schakelarmband kan dragen.

Deborah Milano: Italiaanse schone
Ik ken het merk Deborah Milano al een tijdje en de trio oogschaduw van dit merk vind ik echt geweldig. Precies genoeg kleuren om een mooie smokey eye mee te maken. Ik mocht vorig jaar voor het Glitter & Glamour blog al een prachtig pallet uit proberen en ik was helemaal blij dat er een trio pallet in de goodie bag zat. Ik was echter een beetje huiverig voor deze gouden/bruine kleurencombinatie. Maar dat was nergens voor nodig: de kleuren zijn perfect en passen zelfs bij mijn huidtint. Bovendien zitten de poedertjes vol glitters, dus ik was al snel verkocht. De lipgloss en mascara zijn ook heel fijn in gebruik.

Uiteraard zaten er ook mooie Novexpert producten in de goodie bag, maar die had ik de vorige keer al besproken (de link naar dat artikel vind je in het intro van deze). En dat was de inhoud van de goodie bag die ik bij Ilmo in ontvangst heb mogen nemen. Tja, niet alleen persevents zijn leuk, maar dat je producten actief mag uitproberen, dat is ook heel erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.