vrijdag 17 oktober 2014

Mode musthave: een persoonlijke accessoire

'Je moet het maar durven!' hoor ik vaak als ik de straat op ga met mijn wasberen beanie en mijn Koekiemonsterrugzak. Het is niet hip (ja vorig jaar was mijn beanie nog trendy) en misschien hoort het wel helemaal niet bij mijn leeftijd (36 jaartjes jong), maar het past wel perfect bij wie ik ben. En dat laat ik graag zien. Ik zeg dus dat een persoonlijke accessoire een echte mode musthave is.


Helden van vroeger
Eindelijk is er voor volwassenen steeds meer merchandise te krijgen met je helden van vroeger erop. Zo vind je in de Kalverstraat in Amsterdam de winkel PopCult. Hier vind je werkelijk alles van videogames, Sesamstraat, de Troetelbeertjes en de Teenage Mutant Ninja Turtles op caps, beanies, tassen, gespen voor je riem en T-shirts. De helden van vroeger draag je nu gewoon onder je sportieve colbertje of vest. Of ik straks van de winter op mijn hoofd, want ik heb er een Koekiemonster beanie gekocht.

Helden van nu
Ook de helden van nu uit de diverse Marvel en DC films, series en comics zie je veelvuldig op shirts en andere merchandise voor volwassenen. Zelfs voor vrouwen zijn er heel veel sexy shirts met Captain America, Thor of Wolverine verkrijgbaar. Dat zou tijd worden, want zo heel veel zie je die niet voor dames. Ja in Amerika, maar die verzendkosten zijn niet altijd te betalen.

Laat zien wie je bent
Zelfs als je als fashionista mee wil doen met de laatste schoenen-, tassen-, kleding- en kapseltrends mag je best laten zien wie jij bent. Hang eens een gekke, persoonlijke sleutelhanger aan je hippe tas of neem een My Little Pony portemonnee mee. Combineer je trendy tregging met een superhelden shirt en zet zo zelf een trend. Zo word je outfit een stuk interessanter en kun je binnen de trends ook lekker jezelf zijn.


Ik en mijn wasberen beanie van Accessorize

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.