vrijdag 23 januari 2015

Gekke wintermutsen voor koude winterdagen

Een wintermuts is met deze koude dagen zeker geen overbodige luxe. Zelf heb ik mijn wasbeerbeanie dagelijks op en als het heel koud is en ik mijn oren ook wil bedekken, dan heb ik nog een Cookie Monster beanie en een Troetelberen fleece muts. Lekker warm! Nu zijn er heel veel mooie, schattige en stijlvolle wollen wintermutsen verkrijgbaar, maar ook hele gekke. Laat je persoonlijkheid stralen met een gekke wintermuts van HappyWintermutsen.nl bijvoorbeeld. Of maak er zelf eentje op Spreadshirt.nl.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.