woensdag 22 april 2015

Op Safari met… overzicht

De afgelopen zeven weken heb ik de leukste reisorganisaties die ik tijdens mijn eerste bezoek aan de Vakantiebeurs heb ontmoet in het zonnetje gezet. De reden hiervoor was eigenlijk simpel: ik heb zulke leuke gesprekken met iedereen gevoerd dat ik het leuk vond om de reisorganisaties nog een keer wat uitgebreider te belichten. Ik heb zeer genoten van alle gesprekken, bijzondere e-mails en leuke reacties en daarom zet ik alle artikelen nog een keertje voor iedereen op een rij. Zo kun je het ook allemaal nog eens rustig nalezen. (foto’s: Berry de Nijs/Writing Berries)



Op Safari met…
AV-Tours & Safaris



Op Safari met…
Access Rwanda Safaris



Op Safari met…
Pride Safaris & Tours



Op Safari met…
BMS-Travellers



Op Safari met…
Cheetah Safaris Uganda



Op Safari met…
A to Z Resorts & Safari



Op Safari met…
Beluga Reizen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.