dinsdag 5 mei 2015

Fris & Fruitige lente en zomer Drankjes

De zon schijnt, de terrassen zitten vol en we verlangen naar lekkere, verfrissende drankjes. Ook voor onderweg. Gelukkig is er weer veel lekkers op de markt verschenen waar je de komende lente en zomer heerlijk van kan gaan genieten. Op je balkon bijvoorbeeld, in de achtertuin of onderweg naar je favoriete dierentuin of pretpark. Ik heb de volgende drankjes alvast voor je geproefd en ben al helemaal in zomerse sferen... dat wordt genieten. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)


Yeehaw! AriZona Cowboy Cocktails
We kennen AriZona voornamelijk van de mooie flessen ijsthee. Nu kun je kennismaken met vier heerlijke frisdranken van 100% puur natuurlijk fruitsap en water. Verder is er niets toegevoegd, behalve een beetje extra vitamine C. De flessen zijn natuurlijk net zo mooi als de ijsthee flessen en kun je na gebruik omtoveren tot bloemenvaas of waterfles. Er zijn vier smaken: Mucho Mango, Fruit Punch, Watermelon en Strawberry Lemonade. Zelf heb ik de Mucho Mango en Strawberry Lemonade geproefd en ze zijn echt dorstlessend en verfrissend. Het is een smaakexplosie aan fruit waar je geen genoeg van krijgt. Ik zou bijna op het sap gaan kauwen, zo lekker en fruitvol. De handzame 50cl flessen neem je makkelijk mee in je hand- of strandtas. Verkrijgbaar bij verschillende supermarkten.

Limonade to go met Karvan Cévitam GO
Dat we veel water moeten drinken, dat weten we allemaal. En in de lente en met zomerzon gaat dat veel makkelijker dan bijvoorbeeld in de herfst of koude wintermaanden. En als je de hele dag water hebt gedronken kun je daar ook een tikkeltje flauw van worden. Neem daarom eens een flesje Karvan Cévitam GO mee in je handtas. Het flesje is maar 48ml groot maar zit boordevol geconcentreerde limonadesiroop. Een keer knijpen en je tovert een flesje water om in een lekkere zoete of frisse limonade. Het is verkrijgbaar in de smaken Strawberry, Ice Tea Lemon, Cactus Lime, Red Fruit en Lemon. Het flesje bevat voor 30 porties aan fruitige heerlijkheid en iedere portie is slecht 5 calorieën. Ik heb de Strawberry geproefd en deze smaakt net zo lekker als de gewone cans met limonadesiroop van KC. Ik heb altijd water bij me en nu kan ik dit zo nu en dan omtoveren tot limonade. En dankzij de handige anti-lek en anti-knoeidop kun je het flesje gewoon in de tas meenemen. Handig!

Spa Bruisend &… zeer lekker
Ik hou van Spa rood. Maar net als met gewoon water kan gewone Spa rood ook een beetje saai worden. Nu kan ik dat mixen met een limonadesiroop of kiezen voor Spa Bruisend &… munt of citroen. Deze smaken werden al eerder geïntroduceerd en zijn niet alleen verrassend, maar ook nog eens verrassend lekker. Voor het zomerseizoen introduceert Spa twee nieuwe smaakvariaties: Spa Bruisend & Grapefruit en Spa Bruisend & Zwarte Bes. Beide helder als Spa rood, maar dan met een subtiele, fruitige smaak. De handzame 1 literflessen passen makkelijk in je strand- of koeltas en neem je dus eenvoudig mee. Hoewel ik beide smaken heel lekker vind, is Zwarte Bes van deze twee toch wel mijn favoriet. Lekker koud of met een ijsblokje smaken ze echt het lekkerst! O: en je kunt er zoveel van drinken als je wilt. Het bevat namelijk geen calorieën!

Verfrissend bubbeltje van Barefoot Refresh
Naast alle gezonde drankjes, mag je natuurlijk deze zomer ook genieten van een lekker, fruitig wijntje met een licht tongkietelend bubbeltje. Kies dan eens voor een van de nieuwe wijnen van Barefoot Refresh. De drie wijnen – Crisp White, Crisp Red en Perfectly Pink – hebben bovendien een lager alcoholpercentage. Gekoeld smaken deze wijnen het best en je mag ze zelfs met ijsblokjes drinken. Perfect voor bij een gezellige barbecue, zwoele zomeravonden onder de sterrenhemel of gewoon bij de picknick. En dankzij de schroefdop kun je de fles makkelijk meenemen. Ik ben stiekem best fan van de fruitige wijnen van Barefoot en was daarom ook best blij dat ik deze wijn mocht proeven. De Perfectly Pink is een echte fruitige wijn met kers en framboos die lekker smaakt als een perfecte zomerwijn. De lichte bubbel geeft de rosé een vrolijk en sprankelend karakter. Dit is voor mij een nieuwe favoriet. Kom maar op met dat warme weer.

Alhoewel, al deze drankjes mag je natuurlijk ook gewoon in de herfst en winter drinken. Lekker hoor! Welke zou jij wel willen proeven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.