zaterdag 6 juni 2015

Essie Zomercollectie: tropische verrassing voor je nagels

O wat is het heerlijk buiten! Het zonnetje schijnt en de temperaturen rijzen de pan uit. Ik ben al helemaal in zomerse sferen en met mijn nagels en de essie zomercollectie kan ik dat ook aan iedereen laten zien. De lijn van zes kleuren is vrolijk, fris en past perfect bij de zomer en heet: Surf’s Up. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)


De kleuren doen denken aan tropische bloemen, een strak blauwe lucht, helder zeewater en een parelwit zandstrand. De namen zijn al net zo heerlijk. Zo is er een witte nagellak met een beetje shimmer genaamd private weekend, maar ook een heerlijke ondergaande zon oranje/rood genaamd sunset sneaks. De kleuren dekken in een keer, maar het is aan te raden om twee laagjes aan te brengen wanneer je kiest voor private weekend. Ook chillato en peach side babe kunnen soms een extra laagje kleur gebruiken. Omdat de lakjes veel kleurpigmenten bevatten is een basecoat om het verkleuren van je eigen nagel te voorkomen zeker aan te raden. Om de kleur extra lang mooi op de nagel te laten zitten kun je nog een sneldrogende topcoat aanbrengen. Tijdens een leuk event van L’Oréal heb ik de pret-a-surfer al mogen uitproberen. Een prachtige blauwe lak waar ik echt helemaal blij van wordt. Welke vind jij het mooiste?



Essie nagellak is verkrijgbaar bij onder meer etos. De limited edition lijn Surf’s Up is al verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.