vrijdag 19 juni 2015

Snoeperige nagellak van Chupa Chups

Ik zal het maar meteen bekennen: ik had vroeger best wel een Chupa Chups verslaving. Mijn favoriete smaken (kersen, citroen, cola) had ik altijd wel ergens in mijn tas zitten tijdens mijn school- en studietijd. Hoewel ik nu veel minder lolly’s snoep, vind ik het merk nog altijd heel sympathiek. En als ik zin heb ik een lolly, tja… dan haal ik toch wel weer een zakje Chupa Chups in huis. Het Spaanse merk is wellicht het meest beroemd om de lolly’s, maar als merk heeft zij ook een uitstapje naar de cosmeticabranche gemaakt.


Vrolijke kleuren
Zo waren er een aantal jaren geleden heerlijk zoete Chupa Chups eau de toilettes verschenen. En zo kwam ik afgelopen maandag bij het Kruidvat aan de Lange Viestraat in Utrecht ineens nagellakjes tegen van dit leuke merk. De twee doosjes met drie verschillende kleuren erin gingen gezellig mee naar huis, want eens een Chupa Chups (en nagellak) fan altijd een fan natuurlijk. Bovendien deden de flesjes mij aan de gezellige ronde lolly’s denken. Evenals de vrolijke kleuren.

Twee laagjes plezier
De nagellakjes hebben ook nog eens heel leuke namen. Summer Crush (geel), Mardi Gras Parade (paars) en Cherry Crush (oranje/rood) prijken in het ene doosje. In de andere vind je Blue Moon (blauw), Pajama Party (rose) en Electric Lime (groen). De kleuren zijn, zodra je ze gaat aanbrengen, niet geheel dekkend. Op zich vind ik dat niet erg: de lolly’s zijn immers ook vaak half transparant. En twee laagjes opbrengen geeft de kleur extra dimensie. Enige nadelen zijn dat de lak niet heel snel droogt en nogal sterk ruikt (in vergelijking met andere nagellakjes). Gelukkig vervliegt die geur ook wel weer en als het dan droog is, heb je wel heel vrolijke gekleurde nagels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.