donderdag 28 april 2016

Nieuw: SPA Touch of… Apple & Peach

Wat een mooi pakket stond er op mij te wachten twee weken terug na mijn bezoek aan GaiaZOO: het leek wel een wijnkist, maar dan gevuld met iets wat ik stiekem toch wel het lekkerste bubbeltje vind en wel twee flessen SPA. En niet zomaar SPA, het waren de twee nieuwste smaken uit de SPA Touch of… serie: Apple en Peach. Als fan van de fruitige Lemon, Blackcurrant en ook Grapefruit varianten, was ik hier direct benieuwd naar. Het is dus tijd voor een Writing Berries proeverij review!
(foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

SPA Touch of… Apple
De fles verraad het al: deze SPA Touch of… bevat al het lekkere van frisse groene appels. Op het etiket zie de granny smith met het witte vruchtvlees al afgebeeld en de helgroene dop helpt ook zeker mee met de appelbeleving. Bij het opendraaien van de fles komt het aroma al naar boven gebubbeld, maar is niet overheersend. De smaak is heerlijk fris en dorstlessend, met al het frisse en zure dat je van een sappige groene appel mag verwachten. Vooral koud komt de smaak goed naar voren. De friszure appelsmaak is perfect voor warme zomers en lekkere lentedagen vol zon. Zeker een blijvertje!

SPA Touch of… Peach
De vrolijke oranje dop siert de Peach-variant als een oranje kroontje en bij het opendraaien van de fles ruik je het snoeperige van perziken heel sterk. Drankjes verrijkt met perzik zijn niet per definitie erg favoriet bij mij, omdat ik de smaak snel overheersend vind. Uiteraard heb ik deze SPA Touch of…met open blik en onbevooroordeelde smaakpapillen geproefd. De geur is voor mij wat sterk, maar de smaak… die is helemaal niet overheersend. Het heeft een subtiele perziksmaak die ik wel lekker vind. Het is net of de zon schijnt in je glas. Heerlijk als dorstlesser op een zwoele zomeravond.

6 smaken
Het SPA Touch of… assortiment bestaat nu uit zes smaken. Het begon met Lemon en Mint, daarna volgde Blackcurrant en Grapefruit en nu zijn daar dus Apple en Peach bijgekomen. Allen zijn verkrijgbaar in handige flessen van 1 liter, waardoor ze makkelijk mee te nemen zijn in een koelbox voor de picknick. Lemon en Mint zijn ook verkrijgbaar in klein halve liter formaat voor in de tas. Gooi je deze kleine flesjes dan wel netjes in de plastic recyclebak?

Wil je meer weten over de SPA waters? Lees dan ook eens SPA bijzonder mineraalwater uit de Ardennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.