donderdag 23 juni 2016

Productreview: Greenland Tinted Lip Balm Pink Passion Fruit

Ondanks hevige buien, werkt de zon zich steeds meer door de wolken heen en dat is echt genieten! De zomer is in volle gang en dat betekent ook dat aardbeien, passievruchten en papaja’s weer volop verkrijgbaar zijn. Ook voor je lippen! Het fijne Greenland weet echte fruitgeuren te combineren met de heerlijkste bodyproducten… Zo droom je vanzelf weg naar een tropisch eiland… in de Stille Zuidzee… ruisende palmen… Heerlijk! De zomerperiode is ook een tijd waarin je je lippen extra moet verzorgen. De zon droogt de lippen namelijk snel uit en dan ontstaan er losse velletjes en scheurtjes. Hou je lippen daarom heerlijk zacht, soepel en sexy glanzend met de nieuwe Tinted Lip Balm. Ik mocht de Pink Passion Fruit uittesten.

Wat zit er in
Wanneer je een product van Greenland in je handen krijgt, dan weet je dat het met de ingrediëntenlijst eigenlijk wel goed zit. De drie lippenbalsems (pink passion fruit, nude papaya en red strawberry) zijn zelfs geschikt voor vegetariërs! Tenminste 94% van de ingrediënten heeft een natuurlijke oorsprong. Verder zijn de lippenbalsems in lipstickvorm vrij van parabenen, paraffine, gluten, lactose, sls/sles, siliconen, minerale oliën, fthalaten, propyleen glycol, formadelhyde, alcohol en – ook niet onbelangrijk – micro plastic. Maar wat zit er dan wel in? Nou gewoon, romige boters (cocaoboter, jojoba boter en sheaboter), essentiële oliën en een waanzinnig lekkere, natuurlijke geur.

Zachte lippen, top hydraterend en heerlijke geur
Ik ben een tikkeltje bevooroordeeld als het om Greenland gaat, want ik ben ook dol op de douchefoam, zeep, scrub en huidolie. Ik heb gekozen voor de Tinted Lip Balm Pink Passion Fruit, omdat ik roze beter bij mij vind passen. De tint is heel subtiel – echt perfect voor de zomer – waardoor je eigenlijk je lippen alleen beter accentueert. Daar hou ik van. De lippenbalsem glijdt soepel over je lippen. Dat is vooral fijn wanneer ze droog zijn. Bovendien voelen de lippen niet plakkerig aan na het opbrengen. De geur is zoet, maar niet te aanwezig. Een echte zomerhit!

De Tinted Lip Balm is verkrijgbaar online via Greenlandbodycare.com en bij drogisterijen, apotheken en gezondheidswinkels. De consumentenadviesprijs is € 7

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.