vrijdag 1 juli 2016

Writing Berries Gedichtenservice

Naast het schrijven van artikelen, schrijf ik ook graag verhalen en gedichten. Je kan mij hier voor inhuren, bijvoorbeeld voor het schrijven van een geboortegedichtje, het Sinterklaasgedicht (maar dat doen we weer in november en december) en gedachten gedichtjes. Voor mijzelf schrijf ik ook graag gedichtjes. En op deze druiligere eerste julidag wil ik er een paar met jullie delen. Let wel: op alle gedichtjes zit copyright. Wanneer je er eentje deelt dan graag met bronvermelding en een linkje naar mijn website. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.