dinsdag 13 september 2016

Bio-Oil test week 2: smeren, smeren, smeren

Vorige week ben ik begonnen met het smeren van Bio-Oil op een 16 jaar oud litteken. Omdat de olie fijn is in gebruik, ben ik ook groeistriae aan het insmeren met de huidolie. Op de flacon staat duidelijk aangegeven dat je de beste werking pas ziet na een gebruiksperiode van drie maanden. Ik verwachtte daarom deze week nog geen zichtbaar resultaat. Maar wat merkte ik dan wel…? (foto’s Berry de Nijs/Writing Berries)

Week 2
De afgelopen week heb ik zo trouw mogelijk tweemaal daags de Bio-Oil huidolie aangebracht op het litteken en op de huid eromheen. Het is echt heel fijn in gebruik en het blijft niet aan je kleding plakken – een echte pre voor wie niet wil wachten met aankleden! Ik heb het alleen niet op de woensdagochtend gebruikt, omdat ik op woensdagochtend aan Aquarobics doe in het zwembad. Ik wilde niet uittesten of de olie zou gaan drijven op het zwembadwater of niet. Na het zwemmen heb ik meteen mijn huid ingesmeerd. Na een weekje tweemaal daags aanbrengen merk ik zeker verandering aan de huid van mijn buik. Deze lijkt steviger en soepeler dan voordat ik ging smeren. Heerlijk.

En mijn litteken? Nou, dat is nog steeds zichtbaar zoals je hiernaast op de foto kunt zien. Ik heb de foto wel verlicht, zodat je het goed kunt zien. De grillige vorm is nog zichtbaar – maar ik had na 1 week ook nog niet anders verwacht. Wat ik zeker niet had verwacht was dat het ene verheven bobbeltje dat voor mij aan de rechterkant zit (niet te zien op de foto, wel te voelen voor mijzelf) een stuk zachter en soepeler is geworden. Dat is voor mij een vreemde sensatie, omdat dit bobbeltje altijd aangeeft waar het litteken ongeveer begint. Echter ben ik er zeker blij mee dat dit minder stug is geworden. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet en aanvoelt volgende week! Ik smeer lekker door.

Doe mee & win een flacon Bio-Oil!
Week 1 zit er op en de winnaar van de eerste week is Petra Valkenburg! Petra gefeliciteerd, je krijgt de flacon zo snel mogelijk toegestuurd!
Ik mag nog twee lezers gelukkig maken met een flacon Bio-Oil. Ik kies uit alle deelnemers volgende week weer een winnaar. Heb je al meegedaan met week 1? Geen probleem, je naam gaat gewoon mee naar volgende week!
Wil je ook kans maken op deze huidolie? Stuur mij je naam en adresgegevens in een privébericht op Facebook.com/WritingBerries en vertel ook waarom je een flesje Bio-Oil wilt ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.