dinsdag 20 september 2016

Bio-Oil test week 3: hey, waar gaat dat litteken heen?

Het is de tweede volle week dat ik met Bio-Oil aan de slag ben geweest. Zoals ik de vorige twee blogs al vertelde, ben ik de huidolie aan het testen op een 16(!) jaar oud litteken. Heel veel verandering zag ik nog niet vorige week en dat had ik ook zeker niet verwacht. Maar wat is er gebeurd na twee weken smeren? (foto’s: Berry de Nijs/Writing Berries)

Week 3
Vanmorgen startte week drie, dat betekent dat ik al twee weken bezig ben met netjes tweemaal daags een laagje huidolie aan te brengen op mijn huid. Nou ja, ik ben denk ik een of twee keer vergeten om de tweede keer te smeren, maar voor de rest is het weer goed gelukt. Mijn huid is ook deze week sterker geworden en soepeler. De striae is al een beetje aan het verdwijnen. Dus na twee weken zie je al meer dan na een week – wat logisch is, omdat je huid natuurlijk tijd nodig heeft om zichzelf te verbeteren.

En het litteken? Dat zie je hiernaast zelf. De kleur begint te verminderen, de grillige vorm is al iets minder zichtbaar én dat rare bobbeltje van de verheven huid is weer een beetje soepeler geworden. Ik was vanmorgen echt verbaasd om deze ontwikkeling na twee weken al te zien. Vooral omdat het litteken al 16 jaar oud is. Dit resultaat gaf mij een goed vooruitzicht voor de komende tijd. Ik ga zeker nog even door.



Doe mee & win een flacon Bio-Oil!
Week 2 zit er op en de winnaar van de eerste week is Kristel Brouwers-Dijkhuizen! Kristel gefeliciteerd, je krijgt de flacon zo snel mogelijk toegestuurd!
Ik mag nog één lezer gelukkig maken met een flacon Bio-Oil. Ik kies uit alle deelnemers volgende week weer een winnaar. Heb je al meegedaan met week 1 of week 2? Geen probleem, je naam gaat gewoon mee naar volgende week!
Wil je ook kans maken op deze huidolie? Stuur mij je naam en adresgegevens in een privébericht op Facebook.com/WritingBerries en vertel ook waarom je een flesje Bio-Oil wilt ontvangen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.