dinsdag 27 september 2016

Bio-Oil test week 4: ik ben blij met Bio-Oil

Er zijn nu vier weken verstreken waarin ik drie volle weken de huidolie van Bio-Oil heb gebruikt. Mijn eerste blog vertelde wat ik verwachtte en hoe ik de eerste aanraking met de huidolie vond. Zijn mijn verwachtingen uitgekomen? Hoe staat het inmiddels met het litteken? En kan ik het gebruik van de huidolie aanraden? De antwoorden lees je vandaag in dit artikel. (foto’s: Berry de Nijs/Writing Berries)

Week 4
Na de ontdekking dat na zo een korte tijd mijn litteken aan het verminderen was, motiveerde mij om de afgelopen week lekker door te smeren. Ik had zelfs op woensdagochtend het litteken en de huid eromheen behandeld, terwijl ik later op de ochtend naar het zwembad zou gaan om te sporten. Iets wat ik steeds niet had gedaan, omdat ik bang was dat de huidolie een vet laagje achter zou laten in mijn zwempak. Ik kan je zeggen: maak je geen zorgen. Zelfs driekwartier intensief sporten in het water later geeft het geen olie af. Gewoon lekker smeren dus, zelfs als je later gaat sporten!

En het litteken? Dat gaat de goede kant op, zoals je kunt zien. Het is minder rood, minder verheven en minder gevoelig rondom het litteken. Iets wat ik na een maand smeren op hoopte, maar niet direct verwachtte. Nee, het gevoel in het litteken zelf is niet teruggekomen, maar dat had ik wel verwacht. Ik ben zeker positief gestemd over Bio-Oil. Het is heel fijn in gebruik, trekt snel in de huid en zorgt ervoor dat de conditie van je huid zienderogen verbetert. Iets wat ik niet had verwacht. Je ziet echt snel resultaat. Zelfs op een 16 jaar oud litteken. Wat dat aangaat ben ik heel tevreden en kan ik de huidolie zeker aanraden. Omdat Bio-Oil het beste resultaat geeft na drie maanden, zal ik volgende maand en over twee maanden nog een keer een update plaatsen.

Doe mee & Win winnaar nummer 3
De winnaar van de derde en laatste flacon Bio-Oil is geworden: Corrie Scheper-Veenendaal. De flacon Bio-Oil wordt zo spoedig mogelijk naar je opgestuurd. Gefeliciteerd! Ik hoop dat je er net zoveel resultaat mee gaat boeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.