maandag 14 november 2016

Writing Berries Sinterklaasgedichten service geopend

Jongens heb je het al vernomen
Sinterklaas is aangekomen!
Met zijn Pieten en zijn paard
Genieten van zijn witte baard
Van de liedjes en cadeaus
Is er met je dichtkunst wat loos?
Zit dan niet bij de pakken neer
Want de Writing Berries Sinterklaasgedichtenservice is er weer!
(foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Gedicht op maat
Sinterklaas is weer in Nederland! En daar gaat mijn rijmpjeshart echt sneller van kloppen. Soms ben ik gewoon niet meer te stoppen… Ik vind namelijk het Sinterklaasgedicht het allerleukste onderdeel van de gelegenheidspoëzie om te schrijven. Heb jij moeite met het schrijven van een uniek Sinterklaasgedicht voor familie, vrienden, collega’s of wie dan ook? Ga dan niet zitten stressen over het schrijven van een gedicht, neem contact met mij op én ontvang een Sinterklaasgedicht op maat.

Wat moet je doen?
Stuur mij een e-mail met daarin je wensen voor een gedicht. Bijvoorbeeld voor wie het is, wat het cadeau is, samen met een leuke anekdote van het afgelopen jaar, of wat iemand voor je heeft betekent.

Wat kost het?
In principe kost een gedicht van 12 regels (dat zijn 3 coupletjes van 4 regels) € 5,- inclusief BTW. Maar wil je meerdere gedichten, een korter gedicht of een gedicht langer dan 12 regels, dan kun je eerst een prijs met mij afspreken. Bij meerdere gedichten kan ik namelijk een mooie pakketprijs samenstellen. Zijn we akkoord, dan ga ik voor je aan de slag en ontvang je het gedicht als een makkelijk te printen pdf in je mailbox. Zo simpel is het.

Rijmen en dichten tot en met 4 december
De Sinterklaasgedichtenservice is dagelijks te bereiken vanaf 14 november tot en met 4 december 12 uur 's middags. Je krijgt altijd zo snel mogelijk antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.