donderdag 20 juli 2017

Bescherm je oren met Alpine

De vakanties zijn in volle gang. Met dit mooie weer duiker we graag een meer, de zee of het zwembad in. Maar vinden je oren al dat water wel zo fijn? Of je geniet van een feestje met gave, opzwepende muziek… Al tuten je oren dan de volgende morgen. Misschien ga je wel vliegen naar je tropische bestemming of met de auto de bergen in. Zolang je maar geen last krijgt van je oren. De vakantie, festivals en meer kunnen best zijn tol eisen op je oren. Maar gelukkig is er oorbescherming van Alpine, waarmee je de oren van het hele gezin vrolijk door de vakantieperiode loodst. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Diverse soorten oordopjes & beschermers
Echt: Alpine heeft voor veel gelegenheden de beste oorbeschermers voor het hele gezin. Zo zijn er voor de allerkleinsten geluidsreductiehoofdtelefoons. Dankzij het fijne hoofdbandje en de kleine oorschelpen past het bij baby’s, dreumesen en peuters. Daarna kun je de overstap maken naar een gewone geluid reducerende hoofdtelefoon. Voor zwemmers zijn er speciale oordopjes van zacht kunststof die water buiten houden. En voor fesitval- en concertgangers hebben ze oordopjes die het volume van de muziek vermindert, maar niet je muziekplezier. Ook gesprekken blijven dankzij de speciale filters gewoon hoorbaar. Dat is ideaal. Verder heeft Alpine onder meer oordoppen voor reizigers en om ongestoord te slapen in het assortiment.

GETEST: SwimSafe Earplugs van Alpine
Zoals je al eens eerder kon lezen op mijn website duik ik graag het zwembad in om te aquasporten. Maar mijn oren zijn niet zo dol op water na een middenoorontsteking een aantal jaren geleden. Ik probeer dan ook altijd om water in mijn oren te voorkomen, maar met sommige oefeningen ontkom je er bijna niet aan. Dat ik de SwimSafe Earplugs mocht testen was dan ook een uitkomst. Deze oordopjes zijn heel zacht en ik kreeg ze gemakkelijk in mijn oren. Dankzij een speciale filter blijft al het geluid helder, maar komt er geen water in je oren. Ideaal! Want aquasporten gaat op muziek en dat wil ik wel blijven horen natuurlijk. Ik moest wel even wennen, want ik draag normaal geen oordopjes, maar deze zijn wel een blijvertje. Ik durf nu weer met mijn oren onder water. Het handige kokertje heb ik nu standaard in mijn zwemtas zitten. Een echte aanrader!

Meer weten over Alpine Earplugs? Kijk dan op Alpine.eu. De oordopjes en kinderoorbeschermers zijn verkrijgbaar via de gehoorspeciaalzaak, drogisterij en apotheek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.