zaterdag 14 oktober 2017

Happy Halloween met HEMA

Op 31 oktober is het weer Halloween. In diverse pret- en dierenparken wordt in de Herfstvakantie volop aandacht besteed aan dit herfstfeest. Ik hou van Halloween! Al is het maar omdat ik verkleedfeestjes gewoon leuk vind en omdat het een extra excuus is voor een feestje tussen de zomer en de feestelijke decembermaand in. In huize Writing Berries doen we dus aan Halloween. Naast jezelf te verkleden, vind ik het gezellig om ook het huis te ‘verkleden’ met Halloweendecoratie. Door de jaren heen heb ik al wat leuke dingetjes op de kop getikt en gekregen. Een paar dagen geleden liep ik bij HEMA en laten die nu ook heel leuke spulletjes hebben voor een Happy Halloween! (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Vleermuizen & pompoenen
Het HEMA Halloween assortiment is vooral heel gezellig en grappig. De gekke monsters, spookjes, pompoenen en vleermuizen op de producten zijn meer lollig dan eng. En dat maakt het juist zo leuk. Het is tevens weer eens wat anders dan afgehakte handen en bloeddorstige zombies en zeer geschikt als je voor kinderen een Halloween feestje organiseert. Vooral de vleermuizen en pompoenen zijn alom vertegenwoordigd in het assortiment. Zo zijn er bordjes, bekers, rietjes en snackbakjes met gekke plaatjes erop. Lekkere snacks, zoals spookchips en pompoenspekkies, maken het feestje al snel compleet. De kleine heksenfeesthoedjes en pompoenhaarband maken verkleden makkelijk en het feest dus compleet. Ter versiering gebruik je de handige honeycomb decoratie, ballonnen erbij en wat spannende verlichting en je bent al bijna klaar voor het feest. Ik ben zelf helemaal weg van de vleermuisverlichting. Zo is er een marqueelight (een echt HEMA product) en een slinger met metalen vleermuisjes en lampjes. Zowel de marquee als het lichtsnoer werkt op 2 AA batterijen.



Het assortiment is zolang de voorraad strekt verkrijgbaar in de filialen van HEMA en op hema.nl. Happy Halloween!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.