donderdag 2 november 2017

5 jaar Writing Berries

5 jaar geleden wandelde ik de Kamer van Koophandel binnen in Utrecht. Ik had een kriebel in mijn buik, want ja, je loopt daar nu eenmaal niet dagelijks binnen. Nadat ik een volgnummer had gekregen en bij het 'loket' mocht komen duurde het niet lang of... ik had een eigen bedrijf. Mijn eerste lustrum heeft mij veel moois gebracht. Ik heb vele prachtige reportages mogen schrijven, bijzondere dingen gezien en meegemaakt en veel lieve mensen ontmoet. Als schrijfcoach en als freelance tekstschrijver werk ik al jaren mee aan mooie projecten en ik ben iedere keer weer trots als er dan wat moois uit mijn pen is gevloeid. Ik hoop dat de volgende 5 jaar net zo mooi - of misschien nog mooier - mogen worden. In ieder geval lieve familie, vrienden en opdrachtgevers: Bedankt! Op naar de komende 5 jaar. (afbeelding: Berry de Nijs/Writing Berries)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.