donderdag 30 november 2017

Writing Berries Maandoverzicht November

Goh, het is alweer de laatste dag van November! Dus dat betekent dat het tijd is voor het maandoverzicht. En het is weer een bont gezelschap aan artikelen geworden. Natuurlijk staat deze maand de aankomst van Sinterklaas centraal, samen met de Gedichtenservice. Er wordt hier volop ‘gerijmd ende gedicht’ dus als je nog een Sinterklaasgedicht nodig hebt, schroom je niet en stuur een aanvraag. In het artikel over de Gedichtenservice kom je alle contactgegevens tegen. Ook zie je in het overzicht nog een aankondiging van De Ondiepse Kanaries. Ik ben op zaterdagmiddag nog wezen kijken en het was echt zo leuk en gezellig. Een aanrader voor een volgende keer. Deze maand genoot ik verder van een lekkere kop thee, werden er bijzondere tulpen geplant in Keukenhof en had ik het over kunst gemaakt van flip flops. Ik wens je weer veel leesplezier. Dan dicht ik wel weer een verder hier…


5 jaar
Writing Berries


Knitted Knockers & Breiboezems
borstprotheses van wol



Hond Gezond:
slapen met je hond is heel gezond



Ocean Sole:
kunst gemaakt van flip flops



Uit tip:
swingen met De Ondiepse Kanaries



Flaming Baltic Tulips
geplant in Keukenhof



Sinterklaas is er bijna!
Tijd voor Sintuitjes



Writing Berries
Sinterklaasgedichtenservice 2017



Pietenpret & ander
Sinterklaasnieuws



Goed Doel:
DierenPark Amersfoort Wildlife Fund



Newby thee geschenken:
puur genieten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.