maandag 20 november 2017

Writing Berries Sinterklaasgedichtenservice 2017

Jaaaa! Sinterklaas is weer in Nederland! Met zijn Pieten groot en klein is het tijd om een feestelijke periode tegemoet te gaan. Ik heb er heel veel zin in. Vooral omdat ik als hulp Rijmpiet aan het werk mag voor Sinterklaas. Dat is toch geweldig? Dus…

Vind jij Sinterklaasgedichten schrijven naar?
Writing Berries zit voor je klaar!


(foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Wat kan je verwachten?
Een leuk, origineel gedicht, geschreven zonder gedichtengenerator. Voor € 5 (incl. BTW) krijg jij een gedicht van 12 tot 20 regels, geheel op maat geschreven. Ik stuur je deze toe in een handig PDF formaat, zodat jij het alleen nog maar hoeft te printen.

Wat heb ik nodig?
Ik hoef alleen maar van je te weten voor wie het cadeau is (met leeftijd), wat het cadeau is, waarom je het gekozen hebt, een leuke anekdote over het afgelopen jaar en iedere andere informatie die je graag kwijt zou willen in het gedicht.

Wanneer heb jij het uiterlijk nodig?
Natuurlijk wil ik ook graag weten wanneer jij het gedicht uiterlijk nodig hebt. Hiervoor spreken wij natuurlijk een deadline voor af, zodat je ruim op tijd het gedicht bij het cadeautje kan voegen.

Voor particulieren & bedrijven
Uiteraard is de Sinterklaasgedichtenservice geschikt voor particulieren en voor bedrijven. Dezelfde tarieven gelden – bij bedrijven komt de BTW uiteraard op de factuur te staan.

Korting?
Als gelegenheidsgedicht is het Sinterklaasgedicht al scherp geprijsd. Maar natuurlijk is het mogelijk om een pakketprijs af te spreken wanneer je meerdere gedichten afneemt. Dit hangt natuurlijk af van het aantal te schrijven gedichten. Stuur mij een e-mail, dan komen we geheid tot een goede prijs.

Contact
Heb je vragen, wil je meer informatie of wil je meteen een leuk, origineel Sinterklaasgedicht laten schrijven? Aarzel niet en stuur mij een e-mail via berry.denijs@gmail.com onder vermelding van: Sinterklaasgedichtenservice. Je kan natuurlijk ook via Facebook messenger een bericht sturen.

Het sturen van aanvragen kan tot en met 5 december 12.00 uur. Daarna sluit de Sinterklaasgedichtenservice zich weer. Echter, kun je daarna wel nog steeds bij mij terecht voor andere gelegenheidsgedichtjes, zoals rouw-, trouw- en geboortegedichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.