zondag 31 december 2017

Writing Berries Maandoverzicht December

Het is de laatste dag van december… dat is niet alleen de laatste dag van de maand, maar ook de laatste dag van het jaar! Het is weer voorbij gevlogen dit jaar – en de afgelopen maand. We liepen deze maand in de sneeuw, vierden Sinterklaas en Kerst en ik mocht op bezoek in het gezellige MiniWorld Rotterdam voor de opening van het mini Belasting & Douane Museum. En er was weer dierennieuws. Ik heb een heerlijke decembermaand achter de rug. Ik hoop jullie ook. Tevens kijk ik vol enthousiasme uit naar 2018, want ik heb een paar leuke plannetjes in petto. Vooral op het gebied van schrijfcoaching. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen. Geniet eerst nog even van de leuke artikelen van de afgelopen maand. En dan rest mij nog één ding: ik wens iedereen een heel mooi, creatief, gelukkig, gezond, muzikaal, gezellig Nieuw Jaar toe, met veel leuke dagjes uit, gezelligheid met elkaar en… leesplezier.


De Internationale dag
van de Cheeta



Het is
Pakjesavond!



Neushoorns, apen
en ander dierennieuws



12 december lerarenstaking?
Ga lekker een dagje uit



Hond Gezond:
Koude hondenpootjes



Genieten van Kerst
tijdens het HEMA Kerstevent



Nieuw in MiniWorld Rotterdam:
Belasting & Douane Museum



Goed Doel:
Marjo Hoedemaker Elephant Foundation



Uitjes
voor de Kerstvakantie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.