woensdag 31 januari 2018

Writing Berries Maandoverzicht Januari 2018

De eerste maand van het jaar zit er vandaag weer op! En wat een heerlijke maand was het weer. Ik mocht weer naar de Vakdag van de Vakantiebeurs, ik heb de verkiezing van Het Leukste Uitje van Nederland weer bijgewoond, ook mocht ik naar DierenPark Amersfoort om te zien hoe leuk de dieren het vinden om met kerstbomen te spelen en ik lanceerde deze maand mijn nieuwe homepage WritingBerries.nl! Afgelopen maand schreef ik maar liefst 21 artikelen. Wil je nog even nagenieten? Dat kan met het maandoverzicht. Klik op de links naast de fotootjes en geniet met mij nog even na van deze heerlijke maand.

Lever je Kerstboom in
en bezoek DierenPark Amersfoort met korting


1 miljoen bezoekers voor
DierenPark Amersfoort & Ouwehands Dierenpark


Meer bezoekers voor Burgers’ Zoo
dankzij de Mangrove


Nieuw bezoekersrecord voor
de Orchideeën Hoeve


Spelen met Kerstbomen
in DierenPark Amersfoort


Goede voornemens:
meer genieten & minder stress


Vakantiebeurs 2018:
Ontdekken, beleven, doen


Het Leukste Uitje
van Nederland is…


Plaswijckpark
voortaan rookvrij


Nieuw:
WritingBerries.nl


Hond Gezond
Blue Monday


Bijzondere poederdoos
uit het Palmhoutwrak gevonden


Stormschade NP De Hoge Veluwe
weer opgeruimd


Top 3
Leukste Uitje van Nederland 2018


20 januari
Nationale Tulpendag


Goed doel:
Burgers’ Zoo


Museumkwartier Award voor
Kempenmuseum De Achtzaligheden


Museumnieuws
uit het Van Gogh Museum


Top 3
Leukste Uitje van Groningen


Vrijdag 2 februari
Warmetruiendag


Bezoek Landgoed Keukenhof
op de Open Trouwlocatiedag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.