woensdag 25 april 2018

Ladival: fijne zonnebrandgel voor de zongevoelige huid

Heb jij ook zo een huidje dat direct verbrand als het in aanraking komt met de volle zon? Dan kan het best zo zijn dat je een zongevoelige huid hebt. Een zongevoelige huid verbrand snel, kan rode vlekken vertonen en zelfs jeuk veroorzaken. De zongevoelige huid bescherm je optimaal met het nieuwe en heerlijke Ladival. (foto: Berry de Nijs/Writing Berries)

Over Ladival

Ladival zonnebrandgel is speciaal ontwikkeld voor de huid die overgevoelig reageert op zonlicht. Het is vrij van parabenen, kleurstoffen, parfum en emulgatoren PEG. Het geeft bescherming tegen UV-A, UV-B en IR-A straling (deze is verantwoordelijk voor huidveroudering). Naast een lijn voor volwassenen, inclusief gezichtsgel en aftersun, is er ook een lijn speciaal voor de gevoelige kinderhuid. Deze is extra watervast en beschermt zelf de meest allergische kinderhuid op zachte wijze. Ladival smeert ook op school, kijk voor meer informatie op SamenSmeren.nl.

Getest op een zonnige zaterdag

Zelf heb ik ook last van een overgevoelige huid. Ik gebruik altijd factor 50 en 30 om verbranding te voorkomen – maar dat is niet altijd een garantie. Daarom was ik erg blij dat ik Ladival mocht testen. Ik heb de gezichtsgel spf 50 en een zonnebrandgel spf 30 in miniverpakking (zie foto) getest op de zeer zonnige zaterdag tijdens het Bloemencorso van de Bollenstreek, waarbij ik de zon niet kon ontlopen. De twee producten kwamen deze dag zeker als geroepen. Ik hoefde mij niet in de schaduw te verstoppen voor de zon en mijn huid voelde goed aan, de hele dag! Dankzij Ladival was het nog meer genieten.

Lekker smeren

Naast een goede bescherming vind ik de gel ook heel fijn in gebruik. De spf 50 voor het gezicht smeert heel soepeltjes uit, zonder dat het voelt dat je een dikke crèmelaag op je gezicht hebt. Ook de spf 30 is heel fijn in gebruik. De gel trekt bovendien lekker snel in, zodat je huid niet stroef of plakkerig aanvoelt. Ik kon tenminste direct na het aanbrengen deze tekst in mijn schrift schrijven, zonder vlekken op het papier. Een aanrader dus!

Wil je meer weten over Ladival? Kijk dan op www.ladival.nl. De zonbescherming van Ladival is verkrijgbaar bij DA, DIO, ETOS en de Service Apotheek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.