dinsdag 31 maart 2015

Writing Berries Maandoverzicht Maart

Hey. Maart is alweer voorbij. De lente is begonnen – ondanks de storm die we op dit moment meemaken – en dat merkte je in de vele geboortes in de dierentuinen. Maar Maart bracht ook weer veel leuke reportages. Zo ben ik in de Orchideeënhoeve geweest voor de Morpho Maand, ging ik op bezoek bij de Mesdag collectie en was ik aanwezig bij de verkiezing Leukste Uitje van Nederland. En natuurlijk is Maart ook de maand van Earth Hour. En deze maand begon ik met de serie Op Safari. Tijd om al deze artikelen weer op een rijtje te zetten met het Maandoverzicht van Maart.



Last van een Lentedip?
Vul je vitamines aan



Natuurnieuwtjes:
meer panda’s in het wild & geboortes in de dierentuin



Bijzondere opening
van het Mesdagjaar



Mini sweaters
voor gewonde pinguïns



Hond Gezond:
Schone oortjes



Op Safari met
AV Tours & Safaris



Leuke uitjes
voor het voorjaarsweekend



Magische
Morpho Maand



Zonsverduistering
20 maart 2015



Op Safari met
Access Rwanda Safaris



Geproefd
Double Green Tea van Pickwick



Fashion Friday
De Knuffelsjaal



Earth Hour:
1 uur in het donker



Op Safari met
Pride Safaris & Tours



Veel, maar vooral
leuk dierennieuws



Earth Hour 2015
Groot succes



Leukste Uitje van
Nederland 2015 is…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.