donderdag 31 december 2015

Writing Berries Maandoverzicht December

Het is de laatste dag van het jaar en wat een mooi jaar heb ik gehad. Ik heb weer zoveel mooie dingen gezien en meegemaakt. Ik leerde van alles over voeding en drinken. Mocht een kijkje nemen in het Floatcenter in Amsterdam (en ook zelf ervaren hoe heerlijk het is om te floaten). Ik bezoek de Orchideeënhoeve en de Mesdag Collectie. En zo had ik iedere maand wel iets bijzonders om over te schrijven. Afgelopen maand vormde daar zeker geen uitzondering op. Zo liep ik ineens in de nog onder constructie zijnde dierentuin WILDLANDS in Emmen, mocht ik een kijkje nemen in het Afrikamuseum en genieten van de Nocturne Aquashow in Boudewijn Seapark. Al deze hoogtepunten van afgelopen maand, plus uiteraard alle andere artikelen, vind je hier in het Maandoverzicht van December. Kun je alles nog even rustig nalezen en opnieuw samen met mij genieten van deze prachtige maand.




Adventskalender:
Aftellen naar Kerst



Kaarsen:
sfeer in huis



Swingen in het Afrika Museum
door Rhtyhm and Roots



De Kleine Keuken
lekker & verantwoord voor je kleintje



Op avontuur in
WILDLANDS Adventure Zoo Emmen



Banaan met muisjes,
zeehondenopvang & meer dierennieuws



Glitter & Glamour
Feestdagenblog 2015



Kerstuitjes:
Twinkelende lichtjes & sfeervolle parken



Boudewijn Seapark presenteert:
ontroerende & vrolijke Kerstshow



Hond Gezond:
Feestdagen & Winterse tips



Op kraamvisite
in Apenheul



Fijne
Feestdagen



Oud & Nieuw tradities:
Goede voornemens



Leuke uitjes
voor het Nieuwe Jaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden altijd eerst beoordeeld voordat ze worden geplaatst. Het kan dus even duren voordat je je reactie hier terugziet. Omdat ik graag een persoonlijk antwoord geef worden anonieme berichten op artikelen niet geplaatst.